Πάμε!

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Οι ληστές του Βελβεντού.

Το θέμα των ημερών που έχει ξεσηκώσει τους πάντες για διαφορετικούς λόγους.
Μιας κι έχω αυτό το blog ας γράψω κι εγώ τα δικά μου...

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!

Εδώ θα μπορούσε να έχει τελειώσει αυτή η ανάρτηση, αλλά είμαι στις καλές μου σήμερα και θα γράψω και δυο λόγια ακόμη:

Α. Οι ληστές

Παραβίασαν το νόμο, όπως δείχνουν τα μέχρι στιγμής στοιχεία, αφού έχω διαβάσει πως τουλάχιστον ένας από αυτούς παραδέχθηκε τις ληστείες. Απείλησαν συμπολίτες μου με πυροβόλα όπλα και κράτησαν έναν από αυτούς όμηρο για ορισμένο χρονικό διάστημα.
Αθώοι μέχρι να τους κρίνει η δικαιοσύνη. 
Αν καταδικαστούν, ένοχοι για παραβίαση του νόμου!

Δε με απασχολεί και θεωρώ δεν θα έπρεπε να απασχολεί κανέναν, ο λόγος για τον οποίο παρέβησαν το νόμο. Αν την έχουν δει Ζορό, Δον Κιχώτης, Μπάτμαν, Μπάαντερ, Μάινχοφ, Κομμουνάριοι του Παρισίου ή κι εγώ δεν ξέρω τι, δεν αφορά την δημοκρατία μου. Το μόνο που αφορά και αυτή και εμένα είναι να τηρούνται οι νόμοι και οι κανόνες!

Β. Οι αστυνομικοί

Συνέλαβαν τους ληστές σε χρόνο dt κι αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία τους. Τους παραδίδουν στη δικαιοσύνη για να δικαστούν για το έγκλημα που φέρονται να έχουν διαπράξει. Υπέροχα, αισθάνομαι δυνατός πολίτης μιας ασφαλούς χώρας.

Οι φωτοσοπιές με τα σαπισμένα από το ξύλο πρόσωπα των ληστών όμως εκτός του ότι με προσβάλλουν σαν πολίτη αυτής της χώρας, με κάνουν να αισθάνομαι ανασφάλεια για τα όργανα που έχω για να επιβάλλουν την τάξη! Αν δεν τράκαραν - επαναλαμβανόμενα - οι συλληφθέντες κεφάλι με κεφάλι, τότε κάποιοι άσκησαν βία πάνω τους. Κι αυτοί οι κάποιοι πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη και να λογοδοτήσουν, καθώς του ότι εκτός της προσβολής της αισθητικής κάθε φυσιολογικού ανθρώπου, παραβίασαν και το νόμο (που θεωρητικά υπερασπίζονται)! Κι όπως ανέφερα και παραπάνω, όταν υπάρχει ένδειξη για παραβίαση του νόμου, πρέπει να τίθενται οι υπεύθυνοι υπό την κρίση της δικαιοσύνης.

Conclusion:

Από τα μέχρι στιγμής δεδομένα έχουμε 2 ληστείες και τον ξυλοδαρμό 4 συνανθρώπων μας.
Περιμένω ΟΛΟΙ οι υπαίτιοι των παραπάνω παρανομιών να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη, η οποία και θα τους επιβάλλει τις πρέπουσες ποινές εφόσον κριθούν ένοχοι.-


Υ.Γ:

Αν κάποιος από τους ληστές ήταν καλός μαθητής, ρομαντική ψυχή, πολιτικοποιημένος και σκεπτόμενος κι άκουγε Χατζιδάκι, Βέρντι και Πουτσίνι, δεν τον κάνει λιγότερο εγκληματία (αν καταδικαστεί τελικά). 
Άλλωστε κανένας δε γεννιέται με τα φυσεκλίκια ζωσμένα. Κι ούτε μόνο αυτοί πέρασαν (αν πέρασαν) δύσκολα στη ζωή τους. Όλοι κάνουμε τις επιλογές μας και κρινόμαστε στην πορεία γι'αυτές...


Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τους μπάτσους. Αν παίρνει 3 κι 60, τον κερατώνει η γυναίκα του, ή έχει ψυχολογικά, πρόβλημά του! Δικό μου πρόβλημα είναι να τηρεί το νόμο και να σέβεται τη δημοκρατία που υπηρετεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: