Αντιγράφω από το www.nooz.gr (και σχολιάζω παρακάτω):
"Νέα δεδομένα στο χώρο των λεγόμενωνκλειστών επαγγελμάτων δημιουργεί απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία πρόκειται να εκδοθεί πολύ σύντομα και αναμένεται να κρίνει αντισυνταγματική τη διατήρηση οποιουδήποτε κλειστού επαγγέλματος για οποιονδήποτε λόγο, στη χώρα μας.
Το Ανώτατο Ακυρωτικό δικαστήριο θα επικαλείται για την απόφαση αυτή το σχετικό άρθρο του Συντάγματος περί ελεύθερης επαγγελματικής επιλογής των Ελλήνων πολιτών.
Συγκεκριμένα, θα βασίζεται στο άρθρο 5 παράγραφος 1 του Συντάγματος, με το οποίο κατοχυρώνεται η προσωπική και οικονομική ελευθερία ως ατομικό δικαίωμα, ειδικότερη εκδήλωση της οποίας αποτελεί η ελευθερία επιλογής και ασκήσεως ορισμένου επαγγέλματος.
Προηγούμενη απόφαση του ΣτΕ που αφορούσε προσφυγές για την έκδοση αδειών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, αναφέρει ότι στην "επαγγελματική ελευθερία ο νόμος μπορεί να επιβάλει περιορισμούς για λόγους δημοσίου ή κοινωνικού συμφέροντος, οι οποίοι σε κάθε περίπτωση πρέπει να τελούν σε συνάφεια προς το αντικείμενο και τον χαρακτήρα της ρυθμιζόμενης επαγγελματικής δραστηριότητας".
Το ΣτΕ σημειώνει ακόμη ότι "τέτοιον λόγο δεν συνιστά η προστασία του οικονομικού συμφέροντος των ήδη δραστηριοποιούμενων σε συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο, με την αποτροπή της εισόδου στον κλάδο αυτό νέων επαγγελματιών και της εκ του λόγου τούτου μειώσεως των προσόδων από την άσκηση της επαγγελματικής αυτής δραστηριότητας".
Η νέα απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ θα αποτελέσει νομολογία για άλλα κλειστά επαγγέλματα και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούσηστο θέμα των Ταξί, οι ιδιοκτήτες των οποίων αντιδρούν έντονα στην απελευθέρωση του επαγγέλματός τους και απειλούν με νέο κύκλο δυναμικών κινητοποιήσεων από την προσεχή Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου.
Ο κ. Ραγκούσης έχει δεσμευτεί ότι θα ανακοινώσει τις προτάσεις του εντός των προσεχών ημερών, σημειώνοντας ότι η απελευθέρωση του επαγγέλματος των Ταξί θα γίνει χωρίς περιορισμούς αλλά με κανόνες, λαμβάνοντας υπόψη και τις ανάγκες άλλων παραγωγικών κλάδων που συνδέονται με το συγκεκριμένο επάγγελμα, όπως παράγοντες του τουρισμού κ.α.
Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο οποίος δέχθηκε αυστηρή κριτική ακόμη και από στελέχη του ΠΑΣΟΚ τόσο για την άρνησή του να υπογράψει το προεδρικό διάταγμα του προκατόχου του Δημήτρη Ρέππα, όσο και για τους χειρισμούς στο θέμα της απεργίας των Ταξιτζήδων, έχει ήδη λάβει το "πράσινο φως" από τον πρωθυπουργό να προχωρήσει στο άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί και απομένει η παρουσίαση και έγκριση των προτάσεων του από κάποιο κυβερνητικό όργανο, προκειμένου να τεθεί το σχέδιο νόμου που καταρτίζεται σε δημόσια διαβούλευση."
Το Ανώτατο Ακυρωτικό δικαστήριο θα επικαλείται για την απόφαση αυτή το σχετικό άρθρο του Συντάγματος περί ελεύθερης επαγγελματικής επιλογής των Ελλήνων πολιτών.
Συγκεκριμένα, θα βασίζεται στο άρθρο 5 παράγραφος 1 του Συντάγματος, με το οποίο κατοχυρώνεται η προσωπική και οικονομική ελευθερία ως ατομικό δικαίωμα, ειδικότερη εκδήλωση της οποίας αποτελεί η ελευθερία επιλογής και ασκήσεως ορισμένου επαγγέλματος.
Προηγούμενη απόφαση του ΣτΕ που αφορούσε προσφυγές για την έκδοση αδειών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, αναφέρει ότι στην "επαγγελματική ελευθερία ο νόμος μπορεί να επιβάλει περιορισμούς για λόγους δημοσίου ή κοινωνικού συμφέροντος, οι οποίοι σε κάθε περίπτωση πρέπει να τελούν σε συνάφεια προς το αντικείμενο και τον χαρακτήρα της ρυθμιζόμενης επαγγελματικής δραστηριότητας".
Το ΣτΕ σημειώνει ακόμη ότι "τέτοιον λόγο δεν συνιστά η προστασία του οικονομικού συμφέροντος των ήδη δραστηριοποιούμενων σε συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο, με την αποτροπή της εισόδου στον κλάδο αυτό νέων επαγγελματιών και της εκ του λόγου τούτου μειώσεως των προσόδων από την άσκηση της επαγγελματικής αυτής δραστηριότητας".
Η νέα απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ θα αποτελέσει νομολογία για άλλα κλειστά επαγγέλματα και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούσηστο θέμα των Ταξί, οι ιδιοκτήτες των οποίων αντιδρούν έντονα στην απελευθέρωση του επαγγέλματός τους και απειλούν με νέο κύκλο δυναμικών κινητοποιήσεων από την προσεχή Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου.
Ο κ. Ραγκούσης έχει δεσμευτεί ότι θα ανακοινώσει τις προτάσεις του εντός των προσεχών ημερών, σημειώνοντας ότι η απελευθέρωση του επαγγέλματος των Ταξί θα γίνει χωρίς περιορισμούς αλλά με κανόνες, λαμβάνοντας υπόψη και τις ανάγκες άλλων παραγωγικών κλάδων που συνδέονται με το συγκεκριμένο επάγγελμα, όπως παράγοντες του τουρισμού κ.α.
Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο οποίος δέχθηκε αυστηρή κριτική ακόμη και από στελέχη του ΠΑΣΟΚ τόσο για την άρνησή του να υπογράψει το προεδρικό διάταγμα του προκατόχου του Δημήτρη Ρέππα, όσο και για τους χειρισμούς στο θέμα της απεργίας των Ταξιτζήδων, έχει ήδη λάβει το "πράσινο φως" από τον πρωθυπουργό να προχωρήσει στο άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί και απομένει η παρουσίαση και έγκριση των προτάσεων του από κάποιο κυβερνητικό όργανο, προκειμένου να τεθεί το σχέδιο νόμου που καταρτίζεται σε δημόσια διαβούλευση."
Μέχρι σήμερα, κάθε κοινωνική ομάδα, ή κλάδος που θεωρούσε ότι αδικείται στην Ελλάδα, κατέβαινε στους δρόμους. Πολλές φορές προξενούσαν διακοπή της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών αυτής της χώρας εντός της επικράτειάς της, αποκλείοντας τους δρόμους "για να ακουστεί η φωνή τους". Πιο σπάνια (όχι και τόσο σπάνια τελευταία...) προκαλούν φασαρίες και καταστροφές.
Όλοι οι παραπάνω θεωρούσαν κάτι σαν συνταγματικό τους δικαίωμα το να παραβιάζουν το σύνταγμα!
Μόνο οι δημόσιοι & ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν μας απασχόλησαν ποτέ. Άντε καμιά πορεία για κάνα μισάωρο στις μέρες με πανελλαδικές απεργίες. Αυτοί, όταν απεργούν, απέχουν από την εργασία τους, ΧΑΝΟΥΝ το μεροκάματο - όχι όπως οι αγρότες που κλείνουν τους δρόμους Γενάρη μέχρι Μάρτη που δεν έχει δουλειά στα κτήματα - και δεν παραβιάζουν τις ελευθερίες των υπολοίπων!
Πρόσφατα είχαμε την απεργία των ιδιοκτητών ταξί. Απεργία με... ιδιαίτερα χαρακτηριστικά!
Καθώς το δικαίωμα στην απεργία είναι ιερό, αλλά εξίσου ιερό είναι και το δικαίωμα στην εργασία, οι περιπολίες ταξιτζήδων για τον εντοπισμό, προπηλακισμό, ξυλοδαρμό και μη χειρότερα, συναδέλφων τους, δεν είναι κάτι αναμενόμενο σε μια απεργία!
Ο αποκλεισμός τουριστών στα λιμάνια, άσχετος εντελώς με τα αιτήματα των απεργών, τα λάδια στις ρόδες τουριστικών λεωφορείων με κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος και η γενικότερη στάση των ταξιτζήδων, έδειξε ότι ο κύριος στόχος τους ήταν η μεγαλύτερη δυνατή ζημιά στην Ελλάδα.
Στο λειψό τους μυαλό, το Ελληνικό κράτος ταυτίζεται με την εκάστοτε κυβέρνηση. Λες και θα αλλάξει η ζωή του κάθε υπουργού και του κάθε πρωθυπουργού αν προκληθεί ζημιά στην Ελλάδα! Το μέλλον της Ελλάδας υποθηκεύουν! ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ!
Ανήκουν κι αυτοί σε ένα κομμάτι αυτής της κοινωνίας, για το οποίο ο πατριωτισμός και η πατρίδα είναι έννοιες που ξεπερνούν ετούτη τη ζωή, σχεδόν υπερφυσικές!
Έτσι έχουμε το τραγικό θέαμα ανθρώπων που παραβιάζουν το σύνταγμα και τους νόμους και καταστρέφουν την Ελλάδα, κραδαίνοντας με περισσό καμάρι την Ελληνική σημαία!!!
Είναι οι ίδιοι που κλέβουν ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ φοροδιαφεύγοντας, που πετάνε όπου βρούνε τα σκουπίδια τους βρομίζοντας ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, που βάζουν φωτιές και καίνε ΕΛΛΗΝΙΚΑ δάση, που οδηγούν ακόμα και για να πάνε 5' πιο πέρα μολύνοντας με καυσαέριο τον ουρανό ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, (που δε σέβονται τίποτα εκτός από τον καθρέφτη τους), κλπ, κλπ, κλπ...
Άπειρα τα παραδείγματα!
Κι όμως είναι οι ίδιοι που θα ανεμίσουν την ελληνική σημαία σε κάθε ευκαιρία, που θα κατηγορήσουν τους "πουλημένους πολιτικούς" (που οι ίδιοι ψηφίσαν και θα ξαναψηφίσουν), που θα βρουν το φταίχτη σε διεθνείς συνωμοσίες που απεργάζονται την καταστροφή της Ελλάδας (την ώρα που την καταστρέφουν οι ίδιοι), που θα κατηγορήσουν τους μετανάστες ή τις μειονότητες για όλα κακά που συμβαίνουν στον κόσμο και τόσα άλλα κωμικοτραγικά!
Με πιάνει απελπισία με τη δύναμη των ανθελλήνων-"πατριωτών". Δεν ξέρω τι ποσοστό της κοινωνίας αποτελούν. Δεν ξέρω πότε θα γίνουν μια γραφική μειοψηφία. Ξέρω όμως ότι είναι τα βαρίδια που κρατούν την Ελλάδα χαμηλά και σαν Έλληνας και πολίτης αυτού του κράτους θα παλεύω όσο ζω και θα τους πολεμώ.
Όπως είχε πει και μια ψυχή τότε: "Για την Ελλάδα ρε γαμώτο"!
2 σχόλια:
200 ευρώ μισθός γιαα όλους τώρα.
Ο Έλληνας δεν χρειάζεται αυτοκίνητο, ρούχα, παπούτσια, διασκέδαση και μόρφωση.
Με το λερό τους σώβρακο και τα τρύπια τους παπούτσια οι Έλληνες τρώνε δυο-δυό στο ίδιο πιάτο φασολάδα μπλούμ και δέκα-δέκα βλέπουν τους εμπνευσμένους λόγους του ηγέτη μας, του Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου. Λάμπουν τα μάτια τους στα υπέροχα σκελετωμένα πρόσωπά τους. Πεινάσανε για να απολαμβάνει ο Ηγέτης μας το σούσι του. Καμμία θυσία δεν είναι αρκετή γι'αυτόν τον ΗΓΕΤΗ.
Ζήτω το ΠΑΣΟΚ της φτώχειας και της πείνας!
Θα πεθάνουμε για τον Εργοδότη και τον Γεώργιο Παπανδρεου μας!
Άλλη δουλειά πρωί-πρωί από το να spamάρεις, δεν έχεις;;;
:Ρ
Δημοσίευση σχολίου