Πάμε!

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Ο Γιώργος Παπανδρέου στον eνίκο

Α' μέρος

Β' μέρος

Γ' μέρος



Χθές βράδυ εμφανίστηκε στην εκπομπή του Ν.Χατζηνικολάου ένας Γιώργος Παπανδρέου χειμαρρώδης, χωρίς να μασάει τα λόγια του, χωρίς να χαριστεί σε κανέναν από όσους και όσα μας πλήγωσαν, καταρρίπτωντας σε 3 ώρες δεκάδες επιχειρήματα και μύθους που καλλιεργήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια, με μια λέξη: ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ!!!


Μερικές από τις ατάκες του:

Φέρτε μου εδώ τον κ. Καραμανλή μπροστά μου να συζητήσουμε γιατι δεν τον εχω ακούσει να μιλάει. Δεν θα πληρώνω εγώ τα δικά του άλλο!

Ζήτησα συναίνεση από Σαμαρά, είπε οτι θα το σκεφτόταν, τελικά διέγραψε και όσους ψήφισαν το Μνημόνιο!

Οι Παπανδρέου δεν ρίχνουν κυβερνήσεις!

Δεν ήμουν βολικός και δεν πρόκειται να γίνω βολικός!

Σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσω μετά τις εκλογές!

Δεν υπάρχουν σχόλια: