Πάμε!

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

Γραμματείς και...Φαρισαίοι

Ένα κείμενο που έγραψε ο Βασίλης Ραούλης και το "τσίμπησα" από τη μπλογκόσφαιρα.

http://ra64.wordpress.com/2009/11/06/moiroloi/



"Δηλώνω αγανακτισμένος.
Και σοκαρισμένος.
Και πολύ προβληματισμένος, από αυτά που διαβάζω και ακούω.
Από όλους όσους ανακάλυψαν ξαφνικά ότι η αξιοκρατία και η διαφάνεια σημαίνει ντε και καλά «τακτοποίηση» κομματικών στελεχών. Που αντιλαμβάνονται την εσωκομματική αντιπολίτευση με τη μικρότητα του αποτυχημένου πολιτευτή.
Γιατί δεν έγινα γραμματέας λέει ο ένας. Γιατί δεν αξιοποιούν τα στελέχη λέει ο άλλος. Γιατί πληρώνω τη συνδρομή μου σαν μέλος και δεν αξιοποιούμαι λέει ο τρίτος. Γιατί;
Γιατί δεν γλύφω λιγάκι από την κρατική εξουσία, θα ήθελαν να πούνε, πιθανώς!
Για καθίστε παλικάρια μου!
Αν υποθέσουμε ότι ενταχθήκατε συνειδητά σε ένα πολιτικό κόμμα και αν υποθέσουμε ότι δώσατε τις μάχες σας και ματώσατε ή απλά ιδρώσατε, δεν το κάνατε φαντάζομαι για να το εξαργυρώσετε την επόμενη στιγμή!
Γιατί τότε δεν ήτανε συνειδητή η ένταξη σας. Ήταν στη βάση της παλαιοκομματικής λογικής που λέει εμφανίζομαι, στήνομαι, φωτογραφίζομαι, ακούγομαι και την κατάλληλη στιγμή, ζητώ να εξαργυρώσω όλα αυτά ( σημαντικά θα έλεγα) με μια θεσούλα, κάτι βρε παιδάκι μου.
Και επειδή είμαι σοσιαλιστής και επειδή το πιστεύω, έχω και τη δυνατότητα να κρίνω όλους και όλα. Κρίνω σπουδές, κρίνω δυνατότητες, κρίνω κοινωνική δράση, τα κρίνω όλα! Και βγάζω πάντοτε το ίδιο συμπέρασμα. ΕΓΩ είμαι ο καλύτερος από όλους. ΕΓΩ και κανένας άλλος.
Όχι δεν είμαι υπέρμαχος ενός κόμματος τεχνοκρατών. Όχι δεν είμαι αυτός που θα «θεοποιήσει» το μεταπτυχιακό. Τι να μου πει κάποιος στη δουλειά μου και πώς να με κρίνει μετά από 25 χρόνια δημοσιογραφίας; Ότι είμαι κακός ή καλός επειδή έχω ή δεν έχω μεταπτυχιακό στη γλωσσολογία;
Όχι! Αλλά δεν μπορώ να μετατρέψω σε μικρούς όλους τους άλλους και να γίνω ΕΓΩ ο καλύτερος για όλα.
Δηλαδή παλικάρια μου, διαμαρτυρόμενοι και «πικραμένοι» επειδή πληρώσατε τη συνδρομή σας σε ένα κόμμα, μπορείτε να διοικήσετε; Επειδή εκλεχτήκαμε σε κάποια όργανα πρέπει να διοριστούμε σε «θεσούλα» στο κράτος; Επειδή χαρίσαμε νιάτα και ώρες ατελείωτες σε μια υπόθεση που πιστέψαμε, επειδή παλέψαμε για ιδέες και οράματα πρέπει να το εξαργυρώσουμε με τα τριάκοντα αργύρια μιας κρατικής θεσούλας ή ενός διορισμού σε ένα Δ.Σ.;
Για καθίστε! Η πολιτική σας συνείδηση εκεί φτάνει, εκεί καταλήγει;
Βιάζεστε να εξαργυρώσετε κομματικά ένσημα για εθελοντική ένταξη και συνειδητή στράτευση;
Τι πάθατε;
Να χέσω μέσα και τα πιστεύω σας και τη μικρότητά σας!
Ακούστε. Όπως ένα μεταπτυχιακό ΔΕΝ σημαίνει τίποτα, έτσι και η ταυτότητα του κομματικού μέλους ΔΕΝ σημαίνει κατ’ ανάγκη και περισσότερες δυνατότητες.
Αφήστε τις κλάψες και τα κροκοδείλια δάκρυα για το κακό που βρήκε τα στελέχη μας, το πόσο αγνοούνται, το πόσο πονάνε!
Αφήστε τα και σκεφτείτε ότι ήρθατε για να αλλάξετε καταστάσεις δεκαετιών σε αυτή τη χώρα, ήρθατε να προσφέρετε στους πολίτες και το λαό. ΔΕΝ ήρθατε για να ικανοποιήσετε τις μικρές ή μεγάλε προσωπικές σας φιλοδοξίες. ΔΕΝ ήρθατε για να αποκτήσετε περισσότερα από αυτά που είχατε! ΔΕΝ ήρθατε για να ζήσετε το όνειρό σας στο ΠΑΣΟΚ!
Αν είναι έτσι ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
Δεν είναι ο ρόλος της μοιρολογήτρας αυτός του μέλους του ΠΑΣΟΚ.
Οφείλει να σταθεί στο ύψος του και να αντιληφθεί το μέγεθος των ευθυνών του απέναντι στον κόσμο και το λαό.
ΑΝ κληθεί να προσφέρει σε επίπεδο κρατικής μηχανής έχει καλώς.
ΑΝ ΟΧΙ πάλι έχει καλώς.
Για να τελειώνουμε:
Όπως η Κυβέρνηση θα κριθεί για τις επιλογές της και σε επίπεδο προσώπων έτσι και ο καθένας κρίνεται για τη στάση και τα λεγόμενα του.
Γκρίνιες, μικροψυχίες, μικρότητες, δεν χωράνε! Τέρμα τα κόμπλεξ για τους «άλλους». Τέρμα οι φιλοσοφίες για τους έχοντες και μη κατέχοντες μεταπτυχιακά.
Τέρμα η μεγιστοποίηση της κομματικής κάρτας. Τέρμα το γλείψιμο και το σκύψιμο.
Μας ξέρουν , τους ξέρουμε.
Οπότε θελήσουν να μας βρούνε μας βρίσκουνε.
Τα είπα και ηρέμησα!!!!!

Υ.Γ.
Βρήκα ένα φίλο. Είχα καιρό να τον δώ. Δεν μπόρεσε να σπουδάσει. Δύσκολες εποχές για εκείνον τα μαθητικά του χρόνια. Διορίστηκε κάπου στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Μου έκανε παράπονα γιατί είχε υποβάλλει αίτηση για γραμματέας!
«Ποιος είναι ο Πλασκοβίτης που διορίστηκε γραμματέας στο Υπουργείο Οικονομικών», μου είπε. «Τζάμπα έτρεχα τόσα χρόνια;»
Έλα ντε! Ποιος είναι ο Πλασκοβίτης;;;; Τι να πεις; Όλα στο σακί …
"

Δεν υπάρχουν σχόλια: