Πάμε!

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Η Ελλάδα πετυχαίνει...


...αλλά οι πολέμιοί της δεν το βάζουν κάτω!

Πιστεύουν ακόμα ότι μπορούν να μας λυγίσουν, να μας χρεοκοπήσουν.

Η Eurostat μετά την επεξεργασία των στοιχείων της ελληνικής οικονομίας, ανακοίνωσε ότι το έλλειμμα στο τέλος του 2010 έφτανε το 10,5%, αντί για 9,4% που υπολόγιζε η ελληνική κυβέρνηση.

Νέα Δημαγωγία, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, Δημοκρατική Αριστερά και τΣΥΡΙΖΑ, μαζί με τους κολαούζους τους σε όλα τα ΜΜΕ, έσπευσαν να πανηγυρίσουν για αυτή την "αποτυχία" της κυβέρνησης, ο καθένας για τους δικούς του (μικροκομματικούς) λόγους.

Ειδικά το κόμμα των αΔέξιων θα πρέπει να νομίζει ότι απευθύνεται όχι σε ανθρώπους με μέση εγκεφαλική λειτουργία, αλλά σε βρύα και λειχήνες, όταν βάζει τον εκπρόσωπό του να κάνει τις δηλώσεις που κάνει! Το κόμμα που στην πρόβλεψη του ελλείμματος της αμέσως προηγούμενης χρονιάς (2009) είχε πέσει έξω κατά 670% (15,4% αντί για 2%)!!!!!!!!!!

Βέβαια οι γκεμπελίσκοι της δεξιάς και της αριστεράς (καθώς και τα παπαγαλάκια τους στα δελτία των 8) λειτουργούν με τη λογική του "λέγε λέγε τα ψέματα, όλο και κάτι θα μείνει", αφού πριν περάσουν μερικές ώρες ο εκπρόσωπος του επιτρόπου οικονομίας Όλι Ρεν (προφανώς κομματόσκυλο του ΠΑΣΟΚ αυτός, δεν εξηγείται αλλιώς...), μεταξύ άλλων,

Είπε: «Ανάλογες αναθεωρήσεις υπήρξαν και σε πολλές άλλες χώρες της ζώνης του ευρώ και δεν υπάρχει τίποτα ύποπτο»,

«η Eurostat για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, επιβεβαίωσε τα στοιχεία που δίνει η ελληνική στατιστική αρχή»

Σημείωσε: «τις θετικές επιπτώσεις που ήδη υπάρχουν, σε κοινωνικό επίπεδο, όπως π.χ. η μείωση των τιμών των φαρμάκων, αλλά και αυτές που θα προκύψουν μεσοπρόθεσμα, μέσω της αύξησης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας».

Τόνισε: «τα πρόσφατα στοιχεία της Eurostat δείχνουν κάποια ανάσχεση της ύφεσης στην Ελλάδα».



Η Ελλάδα προχωράει μπροστά.

Η Ελλάδα αλλάζει.

Οι αλλαγές είναι πέρα από ότι θα φανταζόμασταν πριν από λίγο καιρό. Κι αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που κάνει τις δυνάμεις της συντήρησης, ανεξαρτήτως κομματικής ταυτότητας, να συνασπίζονται ενάντια στην πραγματοποιούμενη αλλαγή!

Θέλουν να μείνουμε προσκολλημένοι στο παρελθόν.

Αυτό τους εκφράζει, μόνο εκεί αισθάνονται οικεία!

Κάθε είδους πρόοδος τους ξεβολεύει και τους τρομάζει.

Είναι ισχυροί και γι' αυτό η επιτυχία δεν είναι δεδομένη.

Θα πρέπει να παλέψουμε, να παλεύουμε καθημερινά, κόντρα στη νοοτροπία του ελληναρά-ραγιά που σκέφτεται (;...) στο ρυθμό που του υπαγορεύουν η κάθε Τρέμη, ο κάθε Λαζόπουλος, ο κάθε Αυτιάς και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι (και όχι μόνο).

Και θα πρέπει να νικήσουμε! Δεν υπάρχει άλλος δρόμος παρά μονάχα προς τα εμπρός!



«Γίνε εσύ η αλλαγή που θες να δεις στον κόσμο»

Μαχάτμα Γκάντι



http://www.xrima-online.gr/oikonomia/stin_ana8eorisi_ton_kanonon_tis_eurostati_pros_ta_pano_ana8eorisi_tou_ellinikou_elleimmatos.html

http://news.pathfinder.gr/finance/news/704525.html

http://www.newscode.gr/oikonomia/story/29457/thema-roytinas-h-anathewrhsh-twn-stoicheiwn-gia-to-el-elleimma

30 σχόλια:

ακυβέρνητος είπε...

Στην αριστεροδεξιά πολυκατοικία παίρνουν πολλά ληγμένα. Λένε τόσες πολλές μαλακίες που δεν τις θυμούνται μετά ούτε και οι ίδιοι, γι’ αυτό και οι επαναλαμβανόμενες κωλοτούμπες.
Ο Σαμαράς θα μηδενίσει το έλλειμμα (του μυαλού του) σε 18 μήνες, το ΚΚΕ βάζει τα (εδώ γελάνε) στελέχη του να παρακολουθούν ΟΛΑ τα κανάλια για να παρέμβουν αν ακουστεί κάτι για πάρτη τους και στεναχωρεθούν τα συντρόφια, στο σκορποχώρι του Σύριζα την παλεύουν δεν την παλεύουν, αναζητώντας τον νέο νεκρό που θα τους βγάλει στην επιφάνεια και θα σταματήσουν τη μιζέρια, ο δε Καρατζαχίτλερ είναι πρωθυπουργός εν αναμονή (καλά αυτός εχάζεψε νωρίς).
Το’χω ξαναγράψει: όλοι αυτοί παρακαλάνε να αποτύχει ο Παπανδρέου για να μπορούν να ξανακοιταχτούν στον καθρέφτη. Αν μια στο εκατομμύριο γλιτώσουμε την χρεωκοπία και ανακάμψουμε, τι φρέσκες μαλακίες θα ανακαλύψουν άραγε;

fanis panagiotopoulos είπε...

Αμφιβάλεις ότι πάντα κάτι θα βρίσκουν να λένε;;;

Μπορώ άνετα να φανταστώ τον εκπρόσωπο της ΝΔ (αν υπάρχουν ακόμα), σε μερικά χρόνια να δηλώνει με στόμφο:
"Οι υποσχέσεις της κυβέρνησης για μηδενισμό του ελλείμματος αποδείχθηκαν κενό γράμμα. Ήδη το έλλειμμα έφτασε το 0,5% και όλα δείχνουν ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα ξεπεράσει το 1%! Ο Πρωθυπουργός θα πρέπει να διώξει επιτέλους τον αποτυχημένο υπουργό των οικονομικών"!!!

Ή ο Τσίπρας, που θα είναι ακόμη πρόεδρος του τΣΥΡΙΖΑ (αν δεν έχει γίνει γ.γ. του ΚΚΕ), να δηλώνει με το υφάκι που σε κάνει να θες να τον χαστουκίσεις:
"Η αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης οδηγεί στην ανέχεια τα πλατιά λαϊκά στρώματα. Ήδη ο πληθωρισμός εκτοξεύτηκε στο 1,5% και η ανεργία αναμένεται να ξεπεράσει το 4%"!!!

Το θέμα είναι ο λαός να ξυπνήσει, να κλείσει τις τηλεοράσεις που δίνουν αξία στα μηδενικά της πολιτικής και να αρχίσει να σκέφτεται!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου έχεις πολύ βραχεία μνήμη…

Πριν μερικές ημέρες έγραφα στον Παραπολιτικό…

Αν θεωρείς ως μικρό θαύμα το έλλειμμα στο 10,5% τότε λυπάμαι που στο λέω, αλλά κάτι δεν πάει καλά. Ενδεχομένως να μην γνωρίζεις οικονομικά (το καλύτερο σενάριο) Φαίνεται να ξεχνάς ορισμένα πολύ σημαντικά πράγματα και για αυτό θα πρέπει να σου φρεσκάρω λίγο την μνήμη σου. Από το «Λεφτά υπάρχουν» μέχρι το «δεν υπάρχει σάλιο» και από το «Τσοβόλα δώστα όλα» μέχρι το «Μαζί τα φάγαμε» υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που σκοπίμως φαίνεται να αγνοείς.

Το δημόσιο χρέος δεν δημιουργήθηκε ξαφνικά το 2006, η Ελληνική πολιτεία δεν ιδρύθηκε το 2004. Δεν έχεις παρά να μελετήσεις την εξέλιξη του δημοσίου χρέους από το 1974 για να διαπιστώσεις ποιανού παιδί είναι. Το χρέος άρχισε να αναπτύσσεται και να κατασπαράσσει την ελληνική οικονομία από το 1980 ως αποτέλεσμα πολιτικής του ΠΑΣΟΚ. Δυο κοινοτικά πακέτα κατασπαταλήθηκαν με πενιχρά οφέλη στην ελληνική οικονομία . Εκατοντάδες προβληματικές επιχειρήσεις κρατικοποιήθηκαν την περίοδο εκείνη. Ενώ εύρωστες επιχειρήσεις φαλίρισαν (πχ ολυμπιακή). Ο δανεισμός φορέων της διοίκησης με εγγυήσεις του ελληνικού δημοσίου ήταν σε ημερήσια διάταξη. Και ξαφνικά οι εγγυήσεις αυτές κατέπεσαν η μια μετά την άλλη στα τέλη της δεκαετίας. Η τότε κυβέρνηση της ΝΔ αναγνώρισε το χρέος αυτό και το χρέος εκτινάχθηκε. Αλήθεια τα χρήματα αυτά που πήγαν;

Αναφορικά με το έλλειμμα του 2009 υπάρχουν πολλές ενστάσεις ως προς την ακρίβεια του. Είναι γεγονός ότι δαπάνες του 10 μεταφέρθηκαν στο 09 και έσοδα του 09 είτε ματαιώθηκαν είτε μεταφέρθηκαν στο 10. Χαρακτηριστικά θα σου αναφέρω τα εξής, το επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης ύψους 500εκ€ που δόθηκε από το ΠΑΣΟΚ επιβάρυνε τα αποτελέσματα του 2009 (δεν υπήρχε σχετική πρόβλεψη στον προϋπολογισμό του 2009), ματαίωση είσπραξης ημιυπαιθρίων χώρων, φορολογία σε σκάφη αναψυχής (είχαν προϋπολογιστεί το 2009) και αυξήσεις στις επιχορηγήσεις των ασφαλιστικών ταμείων το 2009 (περίπου 2δις€) και άλλα διάφορα, που αν θέλεις μπορώ να σου απαριθμήσω. Φούσκωσαν λοιπόν το έλλειμμα για να το ρίξουν την επόμενη χρονιά και να το εμφανίσουν ως επιτυχία. Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζαν και ο έλεγχος χάθηκε.

Εν συντομία θα αναφερθώ και στην εξέλιξη του κόστους δανεισμού που εκτοξεύτηκε σε απαγορευτικά ύψη μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ, ως αποτέλεσμα σωρείας λαθών και αντιφατικών μηνυμάτων. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τον Ιανουάριο του 2010 οι αγορές ήταν ακόμα ανοιχτές για την χώρα παρότι είχε ανακοινωθεί το «αναθεωρημένο» έλλειμμα. Οι χειρισμοί που έγιναν την περίοδο αυτή είναι αποκλειστικά της νέας κυβέρνησης.

Το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε, εξέθρεψε και ανάχθηκε τους σταμουλοκολάδες. Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ είναι δικό τους παιδί, ας μην το ξεχνάμε αυτό.

Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω μια μικρή αφιέρωση στην πολυετή προσφορά του ΠΑΣΟΚ στην πατρίδα…

-ΕΟΚ και ΝΑΤΟ τι ίδιο συνδικάτο, έξω οι βάσεις του ΝΑΤΟ από Ελλάδα (καθότι η Ελλάδα ανήκει στου Έλληνες).
- Αποχώρηση από την ψήφιση του συντάγματος
- Καμία υποστήριξη και σκληρό πόλεμο στον Καραμανλή για την είσοδο της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ
- 200.000 συντάξεις εθνικής αντίστασης σε άτομα που ως επί το πλείστον ήταν αγέννητα την εποχή της κατοχής
- το αποκορύφωμα του πολιτικού αμοραλισμού: «Τσοβόλα, δώσ’ τα όλα».
- κλοπή των μικροεπενδυτών από το χρηματιστήριο, όπου όλοι έσπευσαν να τοποθετήσουν τα χρήματα τους καθώς ο ίδιος ο σοσιαλιστής πρωθυπουργός διαβεβαίωνε ότι θα φτάσει στις 6.000μονάδες!!!
- Ίμια… τα λόγια περιττεύουν.
- Οτσαλάν… (προσωπικά δεν μου είναι συμπαθής, αλλά σέβομαι τον αγώνα του), ο έλληνας ΥΠΕΞ (τότε) χτυπούσε παλαμάκια… για όσου δεν θυμόνται… στις χωρευτικές φιγούρες του τούρκου ομολόγου του.
- ΟΜΟΛΟΓΙΑ χορηγιών 1εκ και 250χιλ… ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΟΧΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ και θεωρίες για αγρίους
- υπερβάσεις στο κόστος των ολυμπιακών αγώνων κατά 4δις…
- το ΠΑΣΟΚ υπονόμευσε την σύμβαση με τους κινέζους (λιμάνι ΟΛΠ) και του ρώσους (αγωγός)
- δεν στήριξε το νόμο Πετραλιά που ήταν πιο ήπιος
- ο λόγος του Παπανδρέου στη ΔΕΘ… κάθε λέξη μια μαχαιριά ασυνέπειες στην ελληνική κοινωνία…. «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ…»

ΝΜ

Υπευθυνότητα και Αρετή είπε...

Να τα ευχάριστα νέα που θα έχουμε να παρουσιάσουμε μετά από τέσσερα χρόνια της φωτισμένης διοίκησης του ΠΑΣΟΚ:

-Η ανεργία θα πέσει από το 50% στο 49.9%
-Ο μέσος μισθός θα ανέβει από 200 ευρώ το μήνα σε 205 ενώ το ωράριο αυξανεται στο 16ωρο/6ημερο.
-Μειώθηκε η τιμή της φρατζόλας του ψωμιού! Από 5 ευρώ τα 500 γραμμάρια σε 4 ευρώ τα 250 γραμμάρια. Θρίαμβος!
-Το ποσοστό των νοικοκυριών που μπορούν να έχουν ρεύμα διπλασιάστηκε από το 2013. Απο 1% έφτασε 2%. Θρίαμβος!
Ο δείκτης Gini apo 60 έπεσε στο 59. Ξεπεράσαμε τη Ζιμπάμπουε και είμαστε μόλις πιο κάτω από την Ουγκάντα.
-Οι Ελληνίδες εργάτριες του σεξ αποτελούν πλέον την πλειοψηφία στις βαλκανικε χώρες και αποφέρουν στην Ελλάδα εισόδημα 5 δις ευρώ το χρόνο.
-Το εμπόριο ανθρωπίνων οργάνων αποφέρει στην ελλάδα εισόδημα 1 δις ευρώ.
Σε αυτούς τους θριάμβους προσβλέπουμε!
-Επαναποινικοποιείται η κιναιδεία. Οι κίναιδοι και οι λεσβίες που προ πενταετίας είχαν το θράσος να κάνουν γάμους, τώτρα εκτελούνται και τα όργανά τους πωλούνται. ´Ετσι αυτοί οι άθλιοι συμμετέχουν δια της θανάτωσής τους στο οικονομικό θαύμα που ζούμε.
Ζήτω η Ελλάδα της Νέας Ταξης.
Ζήτω το ΠΑΣΟΚ.

fanis panagiotopoulos είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε ή ΝΜ

Προσπαθείς κι εσύ, όπως και πολλοί ακόμη, να συγκαλύψεις τον φανατισμό και τις παρωπίδες με τις οποίες βλέπεις και παρουσιάζεις τα πράγματα, αλλά δυστυχώς για σένα είναι αυτό που κάνει πιο αστείο το όλο σου εγχείρημα!
Κι επειδή έχω διάθεση και χρόνο, θα ξεγυμνώσω βήμα-βήμα το ρεσιτάλ εμπάθειας που δίνεις με το κείμενό σου:

Κανείς δεν ξεχνά τα «λεφτά υπάρχουν», «Τσοβόλα δώστα όλα», «μαζί τα φάγαμε», όπως και κανείς δε θυμάται το «δεν υπάρχει σάλιο» αφού είναι κάτι που έχεις βγάλει από το μυαλό σου!!! Κι αν υπάρχουν στοιχεία που υποδεικνύουν ότι κάνω λάθος, να τα παραθέσεις. Αλλά δεν υπάρχουν…

Την εποχή που ο καθένας έχει πρόσβαση στο ίντερνετ και σχεδόν όλοι γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα, δεν είναι δύσκολο να βρεθούν στοιχεία, από διεθνείς οργανισμούς για το δημόσιο χρέος της Ελλάδας. Και τα στοιχεία αυτά είναι σαρωτικά εναντίον της προηγούμενης κυβέρνησης! Η Ελλάδα από το 1824 όπου σύναψε το πρώτο δάνειο με την Αγγλία, μέχρι και σήμερα, δανείζεται συνεχώς. Το τραγικό για τον τόπο είναι ότι το ποσό που δανείστηκε η Ελλάδα μέσα σε 180 χρόνια, από το 1824 μέχρι και το 2004, ήρθε και το ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕ η κυβέρνηση της ΝΔ, η κυβέρνηση του Καραμανλή, μέσα σε 5 χρόνια!!!
Αφιέρωσε 10’’ στο να σκεφτείς το γεγονός. Υπάρχει ένα μικρό ενδεχόμενο να το καταλάβεις και τότε θα εκπλαγείς!
Αν είχαν έστω και το ελάχιστο αίσθημα πατριωτισμού όσοι συμμετείχαν στην καταστροφή της περιόδου 2004-2009 θα είχαν κάνει χαρακίρι… Αλλά συνεπείς σε ότι μας έδειξαν τόσα χρόνια, συνεχίζουν να προκαλούν τη νοημοσύνη μας.
(Εδώ να σημειώσω ένα πολύ απλό παράδειγμα για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της καταστροφής (προδοσίας;): Αν η κυβέρνηση Καραμανλή είχε δανειστεί τα μισά, σήμερα δεν θα υπήρχε ανάγκη να ληφθούν τα μέτρα που λαμβάνονται!)
Φυσικά δεξιά κι αριστερά στην Ελλάδα, σε αγαστή συνεργασία με τα ΜΜΕ, ο καθένας για τους δικούς του μικροκομματικούς λόγους, προσπαθούν να μοιράσουν εξίσου τις ευθύνες, ανάμεσα στην εθνοπροδοτική Νέα Δημαγωγία και στο ΠΑΣΟΚ.

Όσον αφορά το βλακώδες επιχείρημα του κόστους δανεισμού, που «εκτοξεύτηκε» όπως λες, να σου θυμίσω ότι η Ελλάδα δεν έχει μπει στις αγορές, αλλά χρησιμοποιεί να δανεικά του μηχανισμού στήριξης (τα €27δις του ΔΝΤ + τα €73δις της Ευρωπαϊκής Ένωσης = €110δις), τα οποία έχουν σταθερούς όρους δανεισμού!
Σημασία λοιπόν δεν έχει το κόστος δανεισμού ΤΩΡΑ που δεν δανειζόμαστε, παρά ελάχιστα, από τις αγορές, αλλά σημασία έχει το κόστος δανεισμού όταν αρχίσουμε να δανειζόμαστε από τις αγορές! Τότε, αν η Ελλάδα έχει επικρατήσει απέναντι στους εσωτερικούς εχθρούς (όσους δεν θέλουν να πετύχει γιατί δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η επιτυχία θα είναι των Ελλήνων κι όχι της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ) και τους εξωτερικούς εχθρούς, θα δούμε ποιο θα είναι το κόστος δανεισμού…

Για το ποιους εξέθρεψε το ΠΑΣΟΚ και ποιους η ΝΔ, θα αναφέρω μόνο 4 γράμματα:
Α.Σ.Ε.Π.
Ποιος το δημιούργησε το 1994 για να καταργήσει τις ρουσφετολογικές προσλήψεις, ποιος το κατήργησε το 2004 για να πλημμυρήσει το δημόσιο με στρουμφάκια (γαλάζια παιδιά) και ποιος το επανέφερε για δημόσιο κι ευρύτερο δημόσιο τομέα το 2009… Είπαμε να μας δουλεύεις, αλλά όχι και τόσο προκλητικά!!!

Επίλογος:
-ΕΟΚ και ΝΑΤΟ τι ίδιο συνδικάτο (Περίοδος 1979-1981 30 χρόνια πριν. Μόνο και μόνο ότι χρησιμοποιείς κάτι που ειπώθηκε τόσες δεκαετίες πριν δείχνει την ένδεια των επιχειρημάτων σου. Κάτι πιο πρόσφατο δεν υπάρχει;;; Εμένα μου έρχεται κάτι στο μυαλό: «Όλα τα κιλά – όλα τα λεφτά»!!! Αλλά μετά τις εκλογές του 2004 κο-κο-κο η δεξιά για τις προεκλογικές της «δεσμεύσεις»… ).
- Αποχώρηση από την ψήφιση του συντάγματος (Δεν αναφέρεις όμως τη ΝΟΘΕΙΑ που είχε γίνει από τη δεξιά κι έκανε τους σεβόμενους το Σύνταγμα και τη διαδικασία βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να αποχωρήσουν! Μια ζωή η ίδια δεξιά: Βία και νοθεία! Τις αμέτρητες φορές που έχουν αποχωρήσει οι βολευτές της Νέας Δημαγωγίας από διαδικασίες ψηφοφορίας, μόνο και μόνο για να γλυτώσουν τις διαρροές, δεν τις θυμάσαι φαντάζομαι. Έχεις κι εσύ επιλεκτική μνήμη σαν όλους τους ομοίους σου!)

fanis panagiotopoulos είπε...

- 200.000 συντάξεις εθνικής αντίστασης σε άτομα που ως επί το πλείστον ήταν αγέννητα την εποχή της κατοχής (1.000.000 διορισμοί γαλάζιων παιδιών μέσα σε 5 χρόνια – 2004 με 2009 – σαν μόνιμο προσωπικό, με συμβάσεις αορίστου χρόνου, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μέσω του προγράμματος stage, από τα παράθυρα, από τις μπαλκονόπορτες, από τις καμινάδες, από τους υπονόμους, από ΠΑΝΤΟΥ!!!)
- το αποκορύφωμα του πολιτικού αμοραλισμού: «Τσοβόλα, δώσ’ τα όλα». (Πώς φαίνεται ότι δεν ψάχνεις την ουσία πίσω από τη συνθηματολογία που χρησιμοποιείς: Ο Τσοβόλας τα έδωσε – όχι όλα, αλλά πάρα πολλά – στο λαό, σε όλο τον ελληνικό λαό. Κι αυτά που έδωσε ήταν λίγα μπροστά σε αυτά που έδωσαν οι Καραμανλήδες το 2004-2009 στα γαλάζια παιδιά. Πώς αλλιώς θα κατάφερναν να διπλασιάσουν το χρέος μέσα σε 5 χρόνια;;;)
- κλοπή των μικροεπενδυτών από το χρηματιστήριο, όπου όλοι έσπευσαν να τοποθετήσουν τα χρήματα τους καθώς ο ίδιος ο σοσιαλιστής πρωθυπουργός διαβεβαίωνε ότι θα φτάσει στις 6.000μονάδες!!! (http://olaosdenksexna.blogspot.com/search/label/%CF%87%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF
Μετά από τόσες καταγγελίες της ΝΔ και μετά από τρεις δίκες, δεν καταλογίστηκε καμία ευθύνη για το υποτιθέμενο «σκάνδαλο του χρηματιστηρίου»! Πώς θα μπορούσε άλλωστε όταν μιλάμε για τζόγο και μάλιστα στην ύψιστη μορφή του; Θα μπορούσε να κατηγορήσει κανείς τον ΟΠΑΠ επειδή οι 6 αριθμοί που έπαιξε στο ΛΟΤΤΟ δεν βγήκαν κι έχασε τα λεφτά του; Μόνο ένας ανεγκέφαλος θα έκανε κάτι τέτοιο!
Ο πρωθυπουργός Σημίτης είχε εκφράσει την πρόβλεψή του κι επιθυμία του όσον αφορά το χρηματιστήριο. Δεν διαβεβαίωσε ποτέ για τίποτα. Πώς θα μπορούσε άλλωστε; Αυτό θα σήμαινε ότι μπορεί να ελέγξει το μηχανισμό του χρηματιστηρίου, κάτι που κανείς πολιτικός στον δυτικό κόσμο δεν μπορεί να κάνει! Το θέμα προέκυψε από τα ΜΜΕ και τους ηλίθιους που πήγαν κι έβαλαν τα λεφτά τους στο χρηματιστήριο χωρίς να έχουν ιδέα από μετοχές. Αλλά αυτή είναι κλασική αντίδραση στην Ελλάδα: Σε πιάνουν κορόιδο οι πονηροί κι αντί να μουντζώνεις τον εαυτό σου και να βάλεις μυαλό, κατηγορείς το σύστημα, το σύμπαν, το θεό, ή κι εγώ δεν ξέρω τι…)
- Ίμια… τα λόγια περιττεύουν. (Το ότι η κυβέρνηση με την στάση της κατάφερε να γλιτώσει τη χώρα από τον πόλεμο που ήθελε η Τσιλέρ, είναι κάτι κατακριτέο, ε;;; Είσαι κι εσύ από τους πολεμοχαρείς του καναπέ που με την πρώτη τουφεκιά κρύβονται μάλλον!)
- Οτσαλάν… (Το αιώνιο παρακράτος της δεξιάς, των πολεμοχαρών του καναπέ που έλεγα και πιο πριν, σε όλο του το μεγαλείο! Δεν έχουν (έχετε;) καταλάβει ότι μαγκιά δεν είναι να λες πολλά, αλλά να σκέφτεσαι πολύ ;)
- ΟΜΟΛΟΓΙΑ χορηγιών 1εκ και 250χιλ… (Οι «ομολογίες» γίνονται στα δικαστήρια και τους εισαγγελείς, όχι στους δημοσιογράφους και τα κανάλια! Τέτοιες ομολογίες γίνονται για να τις κατεβάζουν αμάσητες οι χάνοι που ανεβάζουν τις τηλεθεάσεις των δελτίων των 8 κι έχουν γίνει πάμπολλες κατά καιρούς! Καλή χώνεψη…)
- υπερβάσεις στο κόστος των ολυμπιακών αγώνων κατά 4δις… (Πόσα δις ήταν το κόστος των Ολυμπιακών;;; Πόσες οι υπερβάσεις;;; Μόνο σαν επιτυχία μπορεί να θεωρήσει κανείς αυτό το νούμερο, στην Ελλάδα που οι αρχικοί προϋπολογισμοί συνήθως τριπλασιάζονται, τετραπλασιάζονται, ή δεκαπλασιάζονται!!! Αλήθεια, υπήρξε κυβέρνηση που να έκανε τα έργα που έκανε αυτή του ΠΑΣΟΚ μεταξύ 1996 και 2003;;; Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης, Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, Μετρό, ΠΑΘΕ, κλπ…
- το ΠΑΣΟΚ υπονόμευσε την σύμβαση με τους κινέζους (λιμάνι ΟΛΠ) και του ρώσους (αγωγός) (Το ΠΑΣΟΚ πίστευε ότι η δεξιά ξεπουλάει την Ελλάδα, όπως κι έκανε και γι’ αυτό επαναδιαπραγματεύθηκε τις συμβάσεις και πέτυχε καλύτερους όρους! Το ΠΑΣΟΚ δε βλέπει τους Έλληνες σαν ραγιάδες, αλλά σαν πολίτες.
- δεν στήριξε το νόμο Πετραλιά που ήταν πιο ήπιος (Ενώ ο νόμος Γιαννίτση το 2001, που όλα τα κομματόσκυλα και τα ΜΜΕ είχαν ξεσηκωθεί εναντίον του, δεν ήταν;;; Άσε ρε φίλε…)

fanis panagiotopoulos είπε...

- ο λόγος του Παπανδρέου στη ΔΕΘ… (Αμφιβάλλει κανείς για το ότι υπάρχουν λεφτά;;; Όχι! Όσοι ακόμη αμφιβάλλετε για το ότι οι έχοντες θα πληρώσουν το μερίδιο που τους αναλογεί και το ότι η Ελλάδα αλλάζει, θα τρίβετε τα μάτια σας σε λίγο καιρό!
Επίσης αμφιβάλλει κανείς ότι είχε δίκιο ο Πάγκαλος όταν είπε το περίφημο: «Μαζί τα φάγαμε»;;;

- Καμία υποστήριξη και σκληρό πόλεμο στον Καραμανλή για την είσοδο της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ

Το άφησα για το τέλος γιατί διαφωνώ με την αντίδραση της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ τότε για την είσοδο της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ.
Η συμμετοχή της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θετικό πρόσημο.

Υ.Γ:
Δεν θα αναλύσω τα επιτεύγματα του ΠΑΣΟΚ κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης του. Θα έπρεπε να γράφω για πολλή ώρα.
Η προσφορά όμως του ΠΑΣΟΚ στην Ελλάδα έχει εκτιμηθεί από τον Ελληνικό λαό, οποίος το επέλεξε 6 φορές ως κυβέρνησή του…

Ανώνυμος είπε...

Λοβέρδος: «Δεν υπάρχει υπάρχει σάλιο […]
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=10471&catid=13
http://www.youtube.com/watch?v=K2lQh-FTVx0 0:07
Μάλλον δεν παρακολουθείς την επικαιρότητα. Η δήλωση αυτή έγινε την περίοδο, αν θυμάσαι, που ο ΓΑΠ περιόδευε την Ευρώπη και ζητούσε πολιτική υποστήριξη και όχι δανεικά. Την περίοδο που όλοι στο ΠΑΣΟΚ διερρήγνυαν τα ιμάτια τους ότι το κυβερνητικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ (αυξήσεις πάνω από την πληθωρισμό, επενδύσεις 1δις€ στην παιδεία, προσλήψεις νοσηλευτικού προσωπικού κλπ) θα εφαρμοστεί στο ακέραιο.

Δες τον σύνδεσμο στο youtube και ξαναπές μου ότι το έβγαλα από το μυαλό μου…

NM

Ανώνυμος είπε...

Το δημόσιο χρέος από το 1980 αποκτά μια ανεξέλεγκτη δυναμική. Όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ το 1980 το χρέος ήταν σε επίπεδο χαμηλό και ελέγξιμο. Δεν απαντάς όμως (γιατί άραγε) στον κρυφό – απευθείας δανεισμό των φορέων του δημοσίου την περίοδο εκείνη με την εγγύηση φυσικά του ελληνικού δημοσίου. Όταν μια χώρα παράγει ελλείμματα, διότι τα δάνεια της περιόδου εκείνης διατέθηκαν για μη παραγωγικούς σκοπούς, τότε το δημόσιο χρέος αποκτά μια δική του δυναμική. Η ανικανότητα των κυβερνήσεων της περιόδου 2000-09 να το ελέγξουν είναι δεδομένη. Εσύ επιλέγεις να ασχοληθείς με την διακυβέρνηση ΝΔ και δεν λαμβάνεις καθόλου υπόψη σου τη «δημιουργική λογιστική» της αμέσως προηγούμενης περιόδου (πχ swap). Επειδή έχω μελετήσει τα στοιχεί, την περίοδο αυτή η Ελλάδα έχει αποπληρώσει πάνω από 300δις€ και παρόλα αυτά εξακολουθεί να χρωστάει άλλα τόσα, επειδή ακριβώς η αποπληρωμή γινόταν με νέα δάνεια. Αυτό έκανε το ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2000-2004 και αυτό συνέχισε να κάνει και η ΝΔ την περίοδο 2004-2009 με αποτέλεσμα το χρέος να συνεχίσει να ανεβαίνει σε απόλυτα μεγέθη αλλά να μην φαίνεται επικίνδυνο λόγω ανάπτυξης του ΑΕΠ.
Εγώ επιμένω να σου θυμίζω όλες εκείνες τις προβληματικές επιχειρήσεις που η τότε κυβέρνηση επέλεξε να κρατικοποιήσει με αποτέλεσμα να επιβαρύνει τα δημόσια οικονομικά χωρίς απολύτως κανένα όφελος. Γιατί αυτές εξακολουθούν να ρουφούν τους πολύτιμους πόρους της χώρας. Και εξακολουθώ να επιμένω να σου θυμίζω την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ στην πώληση της Ολυμπιακής, ενός καρκινώματος που ευτυχώς καταφέραμε να ξεφορτωθούμε.

Εσύ αν θες συνέχισε να λες άλλα λόγια να αγαπιόμαστε…

NM

Ανώνυμος είπε...

Λαός που ξεχνά την ιστορία του είναι καταδικασμένος να κάνει τα ίδια λάθη.

Αυτή είναι η ιστορία του ΠΑΣΟΚ και δεν μπορείς να την αρνηθείς, θα μπορούσες απλά να παραδεχτείς ότι τότε κάνατε λάθος, έντιμα και αντρίκεια. Εσείς το παίζατε αριστερή και σοσιαλιστές για να υφαρπάξετε την ψήφο της αριστεράς. Αν από την στιγμή που πήρατε την εξουσία δεν σας συμφέρει αυτό το κομμάτι της ιστορίας σας, αυτό δεν με απασχολεί. Επαναλαμβάνω λοιπόν, για να σου θυμίσω το μαοικό σου παραλθόν… «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο»…
Εγώ πάντως λυπάμαι αυτούς που σας πίστεψαν τότε. Τα πολιτικά συνθήματα είναι σήμα κατατεθέν του ΠΑΣΟΚ, μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τα χρησιμοποιήσει με τέτοια αποτελεσματικότητα. Εδώ σου βγάζω το καπέλο. Όλοι οι άλλοι είναι έτη φωτός πίσω. Αλλά πολιτική δεν γίνεται με συνθήματα.
Και φυσικά δεν είναι δυνατόν να ισχυρίζεσαι ότι έχεις δίκιο τότε που έλεγες ότι έλεγες αλλά και σήμερα που λες το αντίθετο (θα μου πεις άλλαξαν οι συνθήκες όπως αλλάζουν πάντα όταν σας συμφέρει…)

NM

Ανώνυμος είπε...

Λες,
1.000.000 διορισμοί γαλάζιων παιδιών μέσα σε 5 χρόνια – 2004 με 2009 – σαν μόνιμο προσωπικό, με συμβάσεις αορίστου χρόνου, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μέσω του προγράμματος stage, από τα παράθυρα, από τις μπαλκονόπορτες, από τις καμινάδες, από τους υπονόμους, από ΠΑΝΤΟΥ!!!)

Άλλο πάλι αυτό!! αυτά είναι τα πασοκικα μαθηματικά. Όταν η απογραφή των ΔΥ δείχνει 700,000ΔΥ η ΝΔ έχει διορίσει τους 1,000,000 και μάλιστα σε μια 5ετία. Πως άραγε γίνεται αυτό;

Το ΑΣΕΠ ήταν μια μεγάλη πρόοδος, αναμφίβολα. Έβαλε μια τάξη, κανείς δεν το αμφισβητεί. Θα είχε ενδιαφέρον όμως να δούμε πόσες θέσεις μετά την θέσπιση του ΑΣΕΠ έγιναν τελικά εκτός ΑΣΕΠ από όλες τις κυβερνήσεις. Σε αυτή τη χώρα ζούμε όλοι μας και γνωρίζουμε κάποια πράγματα. Ουδέποτε όμως καταφέρθηκα εναντίον του ΑΣΕΠ και δεν νομίζω να και κανένας άλλος.

NM

Ανώνυμος είπε...

Τέλος μερικές πολύ σύντομες επισημάνσεις, επειδή ίσως δεν κατάλαβες το νόημα των επιχειρημάτων μου. Οι υπερβάσεις στο κόστος των Ολυμπιακών αγώνων, αφορούν τα στάδια και τα λοιπά έργα σχετικά με τους αγώνες και όχι τα έργα υποδομής τα οποία ούτως ή άλλως θα γίνονταν. Τα έργα αυτά δεν συμπεριλαμβάνονται στο κόστος των ολυμπιακών αγώνων και αν κάποιος τα συμπεριλαμβάνει τότε κάνει λάθος. Σε κυριακάτικο δημοσίευμα δόθηκαν κάποιες περιπτώσεις υπερβάσεων, επαναλαμβάνω, στην κατασκευή των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Υπάρχει ομολογία στελέχους του ΠΑΣΟΚ ότι πήρε χρήματα για το κόμμα, και άλλου στελέχους για χορηγία. Τα υπόλοιπα που λες για δελτία των 8 είναι ιστορίες για αγρίους πρώην μαοικούς που το παίζουν βασιλικότεροι του βασιλέως.

Όσο για τα Ίμια, επειδή ακριβώς υπήρξαν νεκροί, θα πω μόνο το εξής, όταν ξεκίνησε η κρίση και η κυβέρνηση έκανε τους καμπόσους και μετά υποχώρησε ατάκτως…


NM

Ανώνυμος είπε...

Θα περιμένω με εξαιρετικό ενδιαφέρον να κάνεις και ένα σχόλιο για το απόσπασμα από την συνέντευξη του Στρος Καν. Διότι την περίοδο εκείνη το ΠΑΣΟΚ μας έλεγε ότι θα εφαρμόσει το πρόγραμμα του.

http://www.youtube.com/watch?v=LuLmkwW5i2c&feature=related

Το επίδομα αλληλεγγύης που δόθηκε στα τέλη του 2009 (ύψους 500εκ€), την ίδια περίοδο που φαίνεται ότι η κυβέρνηση είχε πλήρη γνώση της οικονομικής κατάστασης, επιβάρυναν τα αποτελέσματα του 2009. Το ποσό αυτό δεν υπήρχε στον προϋπολογισμό και επιβάρυνε το έλλειμμα του 2009, καθώς αποτέλεσε έκτακτη ενίσχυση της νέας κυβέρνησης. Αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του φουσκώματος τους ελλείμματος που επιχείρησε η κυβέρνηση για να διασύρει την προηγούμενη κυβέρνηση και κατέληξε να συμπαρασύρει τη χώρα στη δίνη μιας κρίσης δανεισμού.

Αν έρθει εκείνη η στιγμή που οι έχοντες θα πληρώσουν όσα τους αναλογούν και θα το κάνει η δική σας κυβέρνηση τότε εγώ θα παραδεχτώ το λάθος μου. δεν βλέπω όμως να γίνεται κάτι τέτοιο και δεν βλέπω να υπάρχει η πραγματική πολιτική βούληση να γίνει αυτό. Μέχρι να γίνει δεν θα κάνουμε δίκη προθέσεων αλλά ανάλυση πραγματικών γεγονότων.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία

ΝΜ

fanis panagiotopoulos είπε...

@NM
5 Μαΐου 2011 12:51 μ.μ.

Aν δεν είσαι καθυστερημένος, τότε μπορώ να πω ότι τον παριστάνεις με μεγάλη επιτυχία:

Περιμένεις να σου απαντήσω σοβαρά σε ένα βίντεο με μίξη 5 δευτερολέπτων ομιλίας Παπανδρέου και 5 δευτερολέπτων συνέντευξης Λοβέρδου;;;

Βλέποντας τέτοια βίντεο σχηματίζεις εσύ άποψη;;;

Αυτά είναι για να πείθουν τους ανεγκέφαλους να ψηφίζουν Νέα Δημοκρατία...

fanis panagiotopoulos είπε...

@NM
5 Μαΐου 2011 12:54 μ.μ.

Αφού το κράτος είναι κάτι τόσο κακό, η ΝΔ του Ακαταλληλότερου γιατί το παραγέμισε μέχρι σκασμού με γαλάζια παιδάκια;;;

Τη δεκαετία του 1980 διογκώθηκε ο κρατικός τομέας ή την περίοδο 2004-2009;;; Εσύ που ξέρεις από αυτά κι έχεις διαβάσει και στοιχεία, αυτό δεν το έχεις διαβάσει;;;

Άσε μας ρε φίλε...

(Μετά της φωτιές που έβαλε το ΠΑΣΟΚ, τον στρατηγό άνεμο, το Λαλιώτη αρχηγό της 17Ν, έχουμε τώρα και το χρέος που... απέκτησε δυναμική το '80. Ρεζίληδες...)

fanis panagiotopoulos είπε...

@NM
5 Μαΐου 2011 1:03 μ.μ.

Αφού λοιπόν συνεχίζεις το κόλλημα σου με τις προηγούμενες δεκαετίες, τότε οφείλεις κι εσύ να απολογηθείς για τα παρακάτω πεπραγμένα της δεξιάς στην Ελλάδα:
- Τη δικτατορία του Παπαδόπουλου (ουστ προδότες)
- Τη δολοφονία Λαμπράκη
- Τις εκλογές βίας και νοθείας (ξέρω 3 δέντρα στη γειτονιά μου που είχαν ψηφίσει τότε)
- Τα σχολεία - στρατόπεδα συγκέντρωσης - της Φρειδερίκης
- Τη Μακρόνησο και τη Γυάρο
- Τους Γερμανοτσολίαδες, τους Χίτες και τους Ταγματασφαλίτες (ουστ προδότες)
- Τη δικτατορία του Μεταξά
- Την απόπειρα δολοφονίας του Βενιζέλου
- Την παράδοση της Μικρασίας στον Τούρκο, μετά τον πόλεμο παρωδία του Γούναρη και του Βασιλιά (ουστ προδότες)
- Τον εθνικό διχασμό. Την προδοτική στάση του βασιλιά στην επιμονή του να μείνουμε ουδέτεροι στον Α' παγκόσμιο πόλεμο (ουστ προδότες)
...


Αυτή είναι η ιστορία της δεξιάς και δεν μπορείς να την αρνηθείς, θα μπορούσες απλά να παραδεχθείς ότι πάντα το πάιζατε πατριώτες, ενώ στην ουσία είστε προδότες!

fanis panagiotopoulos είπε...

@NM
5 Μαΐου 2011 1:08 μ.μ.

Η απογραφή έδειξε 768.009!
http://apografi.gov.gr/

Δεν υπολογίζει όμως τα stage κλπ
Είπα 1.000.000 διορισμοί γαλάζιων παιδιών μέσα σε 5 χρόνια
Δεν είπα ότι στις 4/10/2009 υπήρχαν 1.000.000 δημόσιοι υπάλληλοι!

Τα αφηρημένα μαθηματικά είναι δημιούργημα της δεξιάς άλλωστε (0+0=14), δεν θέλω να τα οικειοποιηθώ!

Αν και τώρα δεν το καταλαβαίνεις, πάρε τη βοήθεια του κοινού...

fanis panagiotopoulos είπε...

@NM
5 Μαΐου 2011 1:17 μ.μ.

"τα έργα υποδομής τα οποία ούτως ή άλλως θα γίνονταν"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θέλει μεγάλο θράσος να το λέει αυτό ένας υποστηρικτής της παράταξης που έχει προσφέρει τα παρακάτω τα τελευταία 30 χρόνια:
- ΤΙΠΟΤΑ



"Υπάρχει ομολογία στελέχους του ΠΑΣΟΚ ότι πήρε χρήματα για το κόμμα, και άλλου στελέχους για χορηγία. Τα υπόλοιπα που λες για δελτία των 8 είναι ιστορίες για αγρίους πρώην μαοικούς που το παίζουν βασιλικότεροι του βασιλέως.

Όσο για τα Ίμια, επειδή ακριβώς υπήρξαν νεκροί, θα πω μόνο το εξής, όταν ξεκίνησε η κρίση και η κυβέρνηση έκανε τους καμπόσους και μετά υποχώρησε ατάκτως…"

Οποιοσδήποτε βγάζει νόημα από το παραπάνω παραλήρημα, παρακαλώ να το μεταδώσει και σε μένα!...
Τελικά είμαι άγριος, μαοϊκός, ή βασιλικός;;;

fanis panagiotopoulos είπε...

@ΝΜ
5 Μαΐου 2011 1:33 μ.μ.

Η νέα κυβέρνηση φούσκωσε το έλλειμμα για να διασύρει την προηγούμενη;;
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
τη διασυρμένη;;;
χχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
την -10,5%;;;
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
μισό λεπτό να ψάξω στη σύνθεση της κυβέρνησης τον Οκτώβριο του 2009... Για να δω... Α, ναι, εκεί είναι και ο Καραμανλής κι ο Αλογοσκούφης!! Πώς μου είχαν κρυφτεί οι άτιμοι!!!
χααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ρε μπαγάσα ομολογώ ότι μου την έφερες. Μπράβο!

Αν είχες γράψει αυτή την παπαριά στην αρχή, θα είχα καταλάβει πόσο μεγάλος μαλάκας είσαι και δεν θα είχα ασχοληθεί με την περίπτωση σου.

Αλλά μου την έφερες

Μπράβο!

Υ.Γ: 3 ζήτω σε όσους ψηφίζουν Νέα Δημοκρατία! Μπορεί να κινδυνεύουμε να χρεοκοπήσουμε εξ' αιτίας τους, αλλά έχουμε κάνει καινούργιο στομάχι από τα γέλια!!!

Ανώνυμος είπε...

Τρικυμία εν κρανιώ… αγαπητέ μου λυπάμαι πολύ για το χαμηλότατο επίπεδο σου. οι ύβρεις είναι το τελευταίο καταφύγιο όσων στερούνται επιχειρημάτων, γιαυτό και καταφεύγεις σε αυτές. Δυστυχώς δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω σε αυτό σου τον κατήφορο. Η Μακρόνησος αλήθεια που κολλάει; Έχεις χάσει κάθε έννοια με την πραγματικότητα. Προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας και μόνο σου λέω το εξής, την Μακρόνησο την άνοιξε ο Γ. Παπανδρέου… ψάξε λίγο πριν μιλήσεις γιατί εκτίθεσαι.
Το να χλευάζεις είναι εύκολο. Το να επιχειρηματολογείς δεν είναι γι αυτό και εσείς στο ΠΑΣΟΚ προτιμάτε τις «μπούκες» (ρώτα τον Φωτοπουλο της ΓΕΝΟΠ να σου πει) και τις ύβρεις.

ΝΜ

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα Φάνη, ο ΓΑΠ θα σε ανταμείψει για την προσφορά σου στο κόμμα και την πατρίδα…μην ανησυχείς… θα σου δώσει μια θεσούλα.. μικρή αλλά καλή, όσο αξίζει και η ψυχή σου…

ακυβέρνητος είπε...

Αγαπητέ διαχειριστή, με αφορμή το όνομα του ιστολογίου σου και τα πιο πάνω σχόλια, θα σε προέτρεπα να θυμηθείς τα λόγια του αείμνιστου Γιώργου Γεννηματά: "δεν είναι ο λαος που δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά. Η δεξιά δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά".
Καλό σου βράδυ.

fanis panagiotopoulos είπε...

Αγαπητέ Πέτρο, σε ευχαριστώ για την εύστοχη υπενθύμιση.
:)
Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Πέτρο και Φάνη, ο Αϊνστάιν είχε πει πως…

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο.

Ταιριάζει γάντι στην περίπτωση σας.

ακυβέρνητος είπε...

Αυτή η ρήση του Αινστάιν συνηθίζεται να χρησιμοποιείται από αυτούς ακριβώς που περιγράφει.
Και επειδή το πιθανότερο είναι να μην κατάλαβες, δεν σε αποκάλεσα σύμπαν…

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μάλιστα μου την είπες. Επειδή σε ξέρω από το 1 κλικ αριστερά τι σόι «διανοούμενος» είσαι δεν σε παρεξηγώ.
Αλήθεια καιρό έχεις να γράψεις καμία μπαρούφα να μας διασκεδάσεις, μήπως τελικά έχει στερέψει η «έμπνευση» σου. τελικά ίσως στην περίπτωση σου ο Αϊνστάιν να έχει άδικο.

ακυβέρνητος είπε...

Α, μάλιστα, μας κάνεις και φάκελο! Αρχειοθετείς ονόματα και απόψεις για να επιτίθεσαι ως «Ανώνυμος». Τέτοια φαντασία. Ούτε ψευδώνυμο δεν μπορείς να εφεύρεις. Γράφεις τα ίδια ασυνάρτητα συνέχεια ως ανώνυμος για να φαίνεστε πολλοί.
Αν είχα πάρει χαμπάρι από την αρχή ποιος (τι) είσαι δεν θα ασχολιόμουν. Σταμάτησε το 1 κλικ αριστερά και επειδή είσαι ανεπάγγελτος αργόσχολος, παίρνεις σβάρνα τα άλλα μπλογκς που λένε αλήθειες για τον καρναβαλικό θίασο που λατρεύεις, για να τα χώνεις. Αυτό επιτάσσουν τα δεξιά σου αντανακλαστικά και νομίζεις ότι προσφέρεις και έργο, τρομάρα σου.
Ο Φάνης σε αποκάλεσε καθυστερημένο, ανεγκέφαλο, ρεζίλη, προδότη, μαλάκα… κι εσύ συνεχίζεις, παριστάνοντας και τον «υπεράνω».
Εγώ δεν πρόκειται να σου αποδώσω κανένα χαρακτηρισμό. Ο μόνος που θα σου ταίριαζε (και σου αρέσει) είναι ότι είσαι κολλημένος δεξιός. Αυτό τα λέει όλα και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.
Εσύ τώρα συνέχισε να μας κάνεις να γελάμε.

Ανώνυμος είπε...

Πετράν, ως δημόσιος υπάλληλος θα έπρεπε να δουλεύεις για να δικαιολογείς τον μισθό σου αντί να γράφεις σχόλιο στα blog (αυτό μπορείς να το κάνεις όταν δεν θα δουλεύεις) εκτός αν σε προσέλαβαν για αυτό τον λόγο (δεν το αποκλείω).

Ειλικρινά σε κατανοώ, η πρεμούρα σου να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα έχει να κάνει με την επαγγελματική και κομματική σου ανέλιξη. Ευτυχώς αυτό δεν ισχύει για μένα. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που εγώ δεν έχω δεσμεύσεις και μπορώ να σκέφτομαι ελεύθερα. Θα σου πρότεινα να το δοκιμάσεις και εσύ, θα νοιώσεις πολύ καλύτερα (βέβαια θα μείνεις στάσιμος επαγγελματικά και κομματικά), αλλά η ελευθερία έχει πάντα το κόστος της. Μέχρι τότε όμως… δούλεψε και λιγάκι έτσι για αλλαγή…

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ συνανώνυμε,
Μιλάς για ανεξέλεγκτη δυναμική του χρέους μετά το 1980. Η επιλεκτική αναφορά σου όμως στην τότε κυβέρνηση και όχι στη γενικότερη οικονομικοπολιτική κατάσταση της χώρας είναι το σημείο που (εσκεμμένα;) σφάλλεις! Θα εξηγήσω τι ακριβώς εννοώ χρησιμοποιώντας ένα απλό παράδειγμα.
Στα πρώτα χρόνια της επανάστασης του '21 κάποιοι Έλληνες επαναστάτες ζητούν και παίρνουν, στο όνομα της εθνοσυνέλευσης, δάνειο από τη Μ.Βρετανία. Σύμφωνα με τη λογική σου ήταν προδότες, που χρέωσαν τη χώρα, άυξησαν κατακόρυφα το έλλειμμα και ξεπούλησαν τη γη μας (τον μοναδικό μας πλούτο τοτε) στους Άγγλους... Η ιστορία όμως απέδειξε ότι, σε μεγάλο βαθμό, χάρη στην κίνηση αυτή είμαστε σήμερα ελεύθερο και ανεξάρτητο κράτος, καθότι οι Βρετανοί προκειμένου να μη χάσουν τα χρήματα του δανείου, υποστήριξαν τη δημιουργία του ελληνικού κράτους, το οποίο θα όφειλε να εξοφλήσει το αρχικό, αλλά και τα επόμενα δάνεια.
Η δεκαετία του 1980 είναι η πρώτη δεκαετία της Ελλάδας ως μέλος της Ε.Ε. Είναι λογικό λοιπόν η τότε κυβέρνηση να δανειστεί, προκειμένου να γίνουν τα απαραίτητα έργα, ώστε να πλησιάσει η χώρα μας, όσο περισσότερο γίνεται, σε αυτό που ονομάζουμε ευρωπαϊκό κράτος. Όπως και με την περίπτωση των δανείων της επανάστασης, δανειστήκαμε προκειμένου να πάμε μπροστά.
Σίγουρα κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι ο δανεισμός δεν ήταν απαραίτητος σε καμία περίπτωση. Αλλά δεν νομίζω ότι συμφέρει κανέναν να μπουσουλάει όταν οι άλλοι τρέχουν...

υ.γ. Είδα ότι αναφέρθηκες και στα Ίμια σε μία από τις τοποθετήσεις σου. Παρόλο που δεν πολυαντιλαμβάνομαι τη σχέση του θέματος αυτού με τη σημερινή οικονομική κατάσταση, οφείλω να επισημάνω τα εξής: Όταν ο σημερινός πρωθυπουργός είναι ο πρώτος έλληνας πολιτικός που μίλησε για κατεχόμενη Κύπρο, για γκρίζες ζώνες, για τη σχολή της Χάλκης κλπ μέσα στην Τουρκία, κατά τη διάρκεια επίσημης επίσκεψης, προσκεκλημένος από τον τούρκο ομόλογό του, ενώ ο προκάτοχος του αρκούταν στα τυπικά της "κουμπαριάς", οφείλεις πιστεύω να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου σχετικά με το ποιοί κάνουν τους καμπόσους και ποιοί υπερασπίζονται έμπρακτα και σθεναρά τα εθνικά μας δικαιώματα!

ΙΠ

Υπευθυνότητα και αρετή είπε...

Η Ελλάδα πετυχαίνει!
Ρίξαμε τους μισθούς κατά 15% αυξάνοντας τις ώρες εργασίας, ενώ παράλληλα διπλασιάσαμε την τιμή της βενζίνης και ανεβάσαμε κατα 5% όλες τις υπόλοιπες τιμές!
Η Ελλάδα μπορεί! Οι Έλληνες έκοντες-άκοντες θυσίασαν δύο μισθούς για την Πατρίδα!
Ζήτω το ΠΑΣΟΚ!
Ζήτω η φτώχεια και η πείνα!
Ζήτω οι ημερήσιες συμβάσεις και το δεκάωρο χωρις διάλειμμα για σωματική ανάγκη!
Θα γίνουμε η Κίνα της Ευρώπης, ο νέος γαλανόλευκος τίγρης!
Μόνο ο Γιώργος μπορεί!